Pilot hybride werken voor gemeente Landgraaf

Ook na de coronacrisis kan het personeel van gemeente Landgraaf thuis en op kantoor werken combineren. Het college van B&W heeft hiertoe besloten en start, zodra de coronamaatregelen het toelaten en de ondernemingsraad heeft ingestemd, een pilot.

10 tips & trends duurzame gemeentehuisvesting

Hoe zien de gemeentekantoren van de toekomst eruit? Duurzaam, gezond én groen. Willem Adriaanssen, partner bij HEVO (bureau voor huisvestingsadvies en projectmanagement), stelde een interessant overzicht samen met duurzame ontwikkelingen.

Gemeente Alkmaar verwelkomt medewerkers op het Stadskantoor

Vanaf 31 januari is het Stadskantoor in Alkmaar weer open voor haar medewerkers. Rekeninghoudend met de RIVM-regels, zijn per dagdeel 100 werknemers welkom. Zij reserveren hun werkplek eenvoudig via de app.

• Nieuws
Haarlemmermeer krijgt gemeentehuis waar iedereen welkom is

Met de bouw van een nieuw gemeentehuis krijgen inwoners en medewerkers van de gemeente Haarlemmermeer een eigentijdse en duurzame ontmoetingsplek. Gekozen is voor een ontwerp van architectenbureau cepezed.

Gemeenten Tilburg en Utrecht koplopers in kantoren met Energielabel

Smart WorkPlace partner gemeente Tilburg is landelijk de grote gemeente met het hoogste percentage kantoren met energielabels. Runner-up is een andere partner van Smart WorkPlace, gemeente Utrecht.

Hybride werken voor gemeente Alphen aan de Rijn

De gemeente Alphen aan de Rijn staat samen met Smart WorkPlace partner Aestate voor de uitdaging om de werkomgeving te optimaliseren, zodat deze aansluit op de gewenste invulling van hybride werken.

Gemeente Tilburg nieuwe partner GemeenteHuisvesting

Verder pionieren om het begrip hybride werken te kunnen laden en concreet te maken in de praktijk. Deze ambitie licht Ilse Schapendonk van de Gemeente Tilburg, de nieuwe partner van GemeenteHuisvesting, nader toe.