Over Kennisplatform Gemeenten en Huisvesting

GemeenteHuisvesting is een kennisplatform dat informatie geeft over ontwikkelingen en innovaties die van invloed zijn op de werkomgeving van een gemeentelijke organisatie. Kennis wordt gebracht door het publiceren van nieuwsberichten op deze site, maar ook door het organiseren van webinars, masterclasses en (online) events.

Experts

Directeuren, managers, stafleden op het gebied van Huisvesting, Vastgoed, FM, HR, IT en Mobiliteit in een gemeentelijke omgeving kunnen expert worden van het platform GemeenteHuisvesting. Experts ontvangen inhoudelijk relevante informatie, staan in verbinding met andere experts in de community, kunnen gratis webinars bijwonen en tegen korting deelnemen aan bijvoorbeeld masterclasses, online events of het event GemeenteHuisvesting bezoeken.

Experts kunnen zich aanmelden via een aanmeldingsformulier. Getoetst wordt of deze persoon beroepshalve als lid kan worden toegelaten.

Agenda

Activiteiten die gebaseerd zijn op kennisoverdracht over innovaties en ontwikkelingen op en rond GemeenteHuisvesting worden opgenomen in de agenda op dit platform.

Partner worden

Benieuwd naar wat GemeenteHuisvesting jou te bieden heeft? Vul het contactformulier in en dan kijken we naar de mogelijkheden hoe jouw gemeente zich kan aansluiten!