Gemeente Haarlem

2003 PB Haarlem

T: 14023

De uitdaging voor de komende 1-2 jaar voor de gemeente Haarlem is de kantoorpanden en buitenlocaties aan te passen aan de behoeften en gewenste werkwijze van vandaag met toekomstbestendig perspectief. Er is grote diversiteit in omvang, ouderdom en staat van de panden evenals het gebruik ervan; van centrale kantoorpanden tot havenkantoor, kinderboerderijen, begraafplaatsen en musea. De gemeente Haarlem heeft ook stevige ambities op het gebied van duurzaamheid, circulariteit en CO2 reductie.

Gekozen is de uitdaging aan te gaan met een programmatische aanpak. Binnen het domein van de bedrijfsvoeringsafdelingen wordt met de programmamanager nauw samengewerkt om een nieuw concept voor de Bricks, de Bites en Behavior neer te zetten.

Bezoekadres: Zijlvest 39, 2011 VB Haarlem Google Maps